Reklamacje

Jak reklamować towary?

Zapakuj towary w taki sposób, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu (możesz również użyć oryginalnego opakowania, będzie to bardziej przyjazne dla środowiska). Wypełniony formularz należy dołączyć do przesyłki.

Jeśli nie masz drukarki, możesz również wysłać nam formularz pocztą elektroniczną lub dołączyć odręczny opis wady. Pamiętaj, aby podać numer zamówienia.

 

Adres zwrotu towaru:

Towar do reklamacje prosimy wysyłać na niżej podany adres. Jest to adres naszego partnera (przesylkownia.pl), który następnie nam towar przesyła na Słowację. 

Packeta.pl
92411970 - ekokapsulki.pl
Panattoni Park Bielsko-Biała
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała

 

Szukasz czegoś innego?

Warunki reklamacji znajdziesz tu.

Nasze dane do faktury i kontakt znajdziesz tu.

Zakup sprawdzony naszymi klientami
Flair PRO 2
Autoryzowany sprzedawca
Wacaco, Cafelat, Flair espresso i inni
Specjalistyczny dealer
wsparcie przed i po zakupie
Zwroty
w ciągu 14 dni
Towar na stanie
wysyłamy z własnego magazynu
Darmowa wysyłka
przy zakupach powyżej 330 zł